TVÅTUSENELVA


Pic: Unknown

Har varit otroligt dålig på att updatera än en gång.. men pga vår kära Dagmar som drog fram och vandaliserade vårt avlånga land så drabbades jag av strömavbrott som många andra svenskar därute. Och efter det har internetet krånglat, men nu är jag en tur hos min kära mor och passar på att ge er en update. Så god jul och gott nytt år i efterskott!

2011 har varit ett otroligt händelserikt år. Jag firade studentens härliga stunder tillsammans med så många otroligt fina vänner, så många minnen.. Mösspåtagning, studentskivor, champangefrukost, utspring, flakdans och mycket mer. Efter det var det jobb för hela slanten hela sommaren lång och sen som en blixt från ovan kom antagningsbrevet från KTH och den 15 augusti var det upprop och därefter drog nollningen igång. Träffade en massa underbara människor, spårade på tentapubar och gasquer och sen så vips så var terminen slut och jullovet började. Ett minst sagt händelsefyllt år med ett riktigt bra slut trots att det avslutades arbetande. Men däremot avslutades det arbetande med världens bästa arbetskamrater!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0