METALLFINGERS


Pic: Littleplastichorses

Är totalt opepp på denhär veckan. Har haft konstant huvudvärk i över två veckor nu och det börjar driva mig till vansinne. Därav det dåliga bloggandet. Känns som om jag alltid hittar ursäker till varför jag inte bloggar. Dåligt jag vet. Ska bli bättre. Från och med nu!



Postat av: Motheranddaugtherdesign

Vi driver en hobbyverksamhet på vår blogg där vi säljer smycken(armband,halsband, örhängen), stickade bebis sockor och virkade grytlappar. Kanske är du intresserad av att köpa något till dig själv eller till någon annan? Välkommen in till oss och kika runt! Idag fick vi in några nya produkter.

2011-10-10 @ 12:03:31
URL: http://designbymotheranddaughter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0