SWEET DREAMS

"Den sanna kärleken liknar en cirkel, den har inget slut"
Okänd

Jag har ingen som helst aning om var dagen tog vägen, om man säger så, jag har varit helt inne i Twilight-världen. Men ändå inte, jag vet inte vad det är med mig, men jag har haft otroligt svårt att koncentrera mig idag, min mage har värkt och jag har kännt mig alldeles matt, jag har till och med sovit tre timmar under eftermiddagen! Det är inte likt mig, så jag hoppas verkligen att jag inte håller på att bli sjuk, inte för att jag räds Svininfluensan som resten av Sverige verkar göra, med mitt  
immunförsvar så blir man inte sjuk i första taget, så jag hoppas på att det inte sviker mig denna gången heller. Jag har verkligen inte tid att bli sjuk nu och hamna efter i skolan innan den ens har hunnit börja! See ya!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0