SUNNY

"Allt man inte dör av blir man starkare av."
Friedich Wilhelm Nietzsche

Nu är jag vaken igen, eftersom Viktor ringde i rättan tid och väckte mig, jag är otroligt glad över att jag lyckades somna om för det såg kritiskt ut där ett tag. Jag ska snart rulla ur min otroligt sköna säng och påbörja dagen. Det enda jobbigt som står i min väg just nu är att jag för tillfället inte har någon garderob, så alla mina kläder liggen nedtryckta i två stycken IKEA-säckar och två stycken stora väskor, så även om jag älskar kläder så ser jag inte direkt fram emot att hitta något i den röran... 
Gah! Det är ju fint väder, såg jag nu när jag sneglade ut genom mitt sovrums- fönster, gud vad glad jag blev! Då kanske det blir short eller kjol ett tag till. Men just nu står det verkligen still i huvudet, jag vet att jag kom på något som jag tänkte att jag var tvungen att skriva om när jag vaknade igen, men jag kommer verkligen inte ihåg vad det var! Aja, om det var viktigt så kommer jag på det igen.
                                                                                              Enjoy the day!




Postat av: vesna

jaa dom va fina :D

2009-08-27 @ 16:42:56
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0