PHOTOGRAPHS

"Life is like a box of chocklat, you never know what you get"
Forrest Gump

Just nu sitter jag i köket med trötta ögon, dethär har verkligen varit en av de värsta nätter jag har varit med om! Jag har drömt mardrömmar när jag väl lyckas somna och jag vaknade minst en gång i timmen från det att jag somna tills dess att jag gav upp för en timme sen. Jag vet inte exakt vad det beror på, men det kan ju alltid vara en kombination av att jag sov så länge igår och att jag är galet nervös inför Bild och Form-lektionen idag, jag har ingen aning om vilka jag ska spendera mina Bild-timmar tillsammans med... Men aja, jag har i alla fall min önske kamera att drömma mig bort till; en Sony DSC-H10, som jag hoppas att jag får när jag fyller år nästa månad! Jag vill ha en sån eller någon form av systemkamera, men jag har ingen aning om vilka som är bra eller inte. Några tips? Nej, nu ska jag sätta fart att göra mig iordning. See ya!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0