FIT FOR FIGHT

Picture: Sommaren 08
"Varför kallas det rusningstid, när ingen rör på sig?"
Robbie Williams

Jag kom precis hem från träningen och är helt slut, men jag ska alldeles straxt hoppa in i duschen, äta med mamma och titta på 'Benjamin Button'! Vilket ska bli riktigt mysigt. Nu har jag verkligen bestämt mig, jag ska börja träna nu på allvar, så länge skolan tillåter det... Här ska jag bli riktigt fit, nu gäller det att satsa!
Imorgon ska det bli helt underbart väder tydligen, men jag har bara med mig jeans hem till mamma, men jag kanske får låna något fint av henne istället, annars kommer jag dö av värmeslag!



Postat av: Isabel

Guuuu va vacker bild hjärtat :DDD

2009-11-05 @ 19:37:08
Postat av: Isabel

Guuuu va vacker bild hjärtat :DDDD<3

2009-11-05 @ 19:38:03
Postat av: Isabel

Guuuu va vacker bild hjärtat :DDDD<3

2009-11-05 @ 19:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0