26:e MAJ


T-shirt BikBok Kavaj H&M Shorts BikBok

Bilden blev riktigt grötig tyvärr, men jag hann inte knäppa en till i morse när denna togs och jag var som vanligt på språng i alla hast så hann inte ta en ny. Men förhoppningsvis så kommer en detaljbild lite senare. Nu ska jag slå mig ner i soffan och titta på fil och kurera mig inför studenten.

Translate: The picture isn't the best, but I didn't have the time to take a new one. It might be a "Todays detail"-pic later. Now it is movietime.



Postat av: Lisa

Hejsan!



Du beställer mina smycken genom att skicka ett mail till mig på [email protected]



Där skriver du vilket smycke du vill beställa, med produktsnumret och beskrivningen.



Sedan skickar jag mitt kontonummer, dit pengarna ska sättas in.



Ska bli kul att få sälja till dig :)

Kram!

2011-05-26 @ 22:14:24
URL: http://lisamatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0