CALM NIGHT


Igår mådde jag inge bra, så gårdagens planer blev inställda för min och Viktor's del och istället blev det en lugn kväll hemma. Om några timmar ska jag och pappa åka och kolla på skor. Jag vill verkligen hitta ett par riktigt snygga stövletter!


Postat av: N O E S C A P E

Ny tävling! Gissa bloggerskan !, vinnaren får en länk! så gissa massor av gånger, du har hur många gissningar på dig! Var gärna med du med, let's go, gissa PÅ! :D

2009-09-27 @ 10:05:11
URL: http://noescape.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Hejsan , det här är ingen reklam eller spam , det är ett mail speciellt för dig ! Det handlar om min framgångsrika blogg ! Det är ingen fjortisblogg som provocerar för att få läsare! Det är nog en blogg ni inte sett förut , det handlar inte om foto eller mode ! Det handlar om blommor ! En inpsirerande blogg som du själv kan få inspiration och kunskaper av , jag går tredje året på floristlinjen och delar med mig av mina kunskaper och drömmar! Följ min blogg via bloglovin och det är ingen vanlig blogg, det är nått nytt !

2009-09-27 @ 21:00:02
URL: http://blomsterfro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0