TIRED

"En kvinna störs av vad en man glömmer - en man av vad en kvinna kommer ihåg."
Arch Ward

Hur kan man vara så trött? Jag har precis bokat träningspass till mig och mamma för ikväll, då jag ska prova på spinning. Det är helt nytt för mig så det ska bli kul, men tufft tror jag. Jag ska försöka somna om nu eftersom jag inte börjar fören klockan elva, men vi får se hur det går med det! 
Idag har jag bara tre lektioner, varav bara en är tråkig, så denhär dagen kommer att gå som en dans... tror jag. Sen bär det av hem till mamma eftersom vi ska ha en mor-och-dotter-myskväll tillsammans; god mat, träning, film och nyttiga snacks! Jag läntar verkligen och jag längtar nog mer för att mamma och jag inte har träffats på länge, vilket i och för sig var mitt val när jag valde att flytta till pappa mer permanent. Men vi pratar ju alltid annars så mycket i telefonen så att det knappt märks, men nu har det inte blivit så heller, men jag antar att det bara beror på att vi båda har haft så mycket att göra på sistone. Men det är svårt att vara utan sin mamma!



Postat av: CHRJ

sV: Tack för dina frågor, hör av mig när svaren finns uppe på bloggen! =)

2009-08-27 @ 07:31:34
URL: http://chrj.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack, detsamma!

2009-08-27 @ 07:40:51
URL: http://sannakumlins.blogg.se/
Postat av: CHRJ

sV: Ja, det ska bli kul att se! =)

2009-08-27 @ 08:16:30
URL: http://chrj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0