LOVE

"Kärleken kommer av sig själv och kan inte läras."
Persiskt ordspråk

Vad är kärlek och håller den verkligen föralltid och det finns mängder med spekulationer om detta. Jag kan inte definera kärlek med ord, det jag känner för Viktor kan jag inte beskriva, de tre små speciella orden; 'jag älskar dig' räcker inte till!
Mina vänner kallar mig optimistisk, men jag vet att jag vill vara med honom för all framtid och så länge han vill vara med mig, så kommer det bli så.
Men finns det verkligen bara en person som är 'den rätta'? Jag vet inte, men jag vet att det finns någon för alla, men det gäller bara att hitta varandra. Nu blev det verkligen kärlekstankar här, ingen aning om hur det kommer sig, men jag kände mig lite kärleksfull och var tvungen att skriva av mig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0